lørdag den 13. september 2014

Mere beton og Butik Bonderosen






Det skal da ikke være en hemmelighed, at lysten til at udgive indlæg stiger, når der er mange læsere.

Det sidste døgn har der været 328 læsere forbi min blog, hvilket jeg er rigtig glad for. I den tid der er gået siden forrige indlæg, er der i snit kun 8 forbi om dagen.

I dag har den igen stået på beton. Det jeg synes er sjovt i disse dage - kan godt skifte ret pludseligt - er at lave plisserede urtepotter.

Den første urtepotte er i dag sat til salg i Bonderosen i Sønderborg, hvor jeg er fast gæsteudstiller. 
Bonderosen sælger unikke ting, som alle er håndlavede af butikkens andelshavere samt gæsteudstillere som mig.

Nu glæder jeg mig til at tage betonen ud af formene i morgen, og håber ikke det ender i den pinke balje til skår.

Tak fordi du kiggede forbi. 

Inken


2 kommentarer:

  1. Så fine, glæder mig til at se dem, næste gang jeg kommer i Bonderosen

    SvarSlet
  2. Der står såmænd kun en foreløbig - skal lige have lidt flere sat derned.

    SvarSlet