søndag den 28. juli 2013

Dots og serigrafi

Om ikke lang tid åbner det nye bycenter Borgen i Sønderborg, og endelig kommer Søstrene Grene til byen.
I sidste uge fandt jeg disse neonfarvede dots i  Søstrene Grenes butik i Kolding.

Ærligt, så er den ene grønne dot photo shoppet på - men på originalen har jeg klistret en ekstra på efter fotografering - kunne se der manglede noget.

Først har jeg sat klistermærkerne på papiret, og derefter har jeg trykt træet på med en serigrafiramme. Træet står foran hotelværelse 211 på Hotel Ku´damm i Berlin, hvor vi var i februar måned.

Hvilket billede kan du bedst li´?


En serigrafiramme er skøn at sidde i, synes Missi.





2 kommentarer:

  1. Nyder du sommeren Inken? Hold op hvor du kan med de rammer altså :-) :-) super flot træ!! hvis jeg skal vælge bliver det nok den til højre. Men jer er imponeret over skarpheden.... Vi var i Berlin i denne ferie; fed by :-)

    SvarSlet
  2. Elsker Berlin - kunne godt tænke mig at tage et par måneder ud af kalenderen og flytte der ned - vil du med?
    Om nogle dage går turen til Gudenåen, og så er ferien jo snart slut.
    Når du nu engang ringer, håber jeg du kan hjælpe mig med forskellige ting her på "Blogger".
    Fortsat god sommer, Anne-Mette.

    SvarSlet