tirsdag den 19. marts 2013

Blomstervase af elektrikerrør

 
 
 
 

Se lige hvad jeg har fundet på. Egentlig er inspirationskilden en "vase" jeg så på et hotel i Berlin, som var lavet af haveslange i en pæn rosa og grå farve. Et spændebånd holdt slangerne sammen.
 
Det skulle jeg selvfølgelig prøve, men hvem vil have en grøn haveslange stående i stuen med blomster i? Ikke mig!! Det kan være det kommer, man ved aldrig.
 
Der var ikke meget blød slange i Torbens værksted, men i stedet fandt jeg nogle meget stive elektrikerrør - tror det er sådan nogle man trækker ledninger gennem fra den ene ende af huset til den anden. Synes jeg har været med til det flere gange.
De var dog alt for stive til spændebånd, men så fandt jeg på at sætte dem i en glasvase fra Ikea.
 
Smukt ik`- eller måske bare anderledes?




2 kommentarer: