tirsdag den 4. december 2012

Miniferie



Så blev det tid til en lille miniferie for Torben, Rasmus og mig. Årsagen er nye klinker i badeværelset - og tro ikke, at vi vil dele badeværelse med pigerne i kælderen!!!!

Er her ikke smukt - om sommeren altså. Se nedenfor, hvordan der ser ud i dag.


Heldigvis er der "badeland" på hotellet. Dette benyttes af hotellets gæster, som nok ikke er en dag under 65 år - og hvis hår selvfølgelig ikke bliver vådt, når de svømmer.
Tror Rasmus er det eneste barn jeg har set der, så vi er meget forsigtige, når vi svømmer og leger rundt.

5 minutters gang her fra er der et rigtigt badeland, hvor Torben og Rasmus har været det meste af dagen. Hvad jeg så laver - tja, jeg tog da lige en lur fra11-13. Havde en hård morgen idet jeg skulle rette Amalies SRO for kommafejl, inden den skulle afleveres kl 12. Hun har arbejdet på den til 6.30 i morges.

KAN DU SE ELLER GÆTTE, HVOR VI ER?
 
VI ER I WEISSENHÄUSER STRAND I TYSKLAND


Ingen kommentarer:

Send en kommentar